باشگاه مشتریان سپیدار سیستم + خدمات{100% کاربردی✔️}

کلوب مشتریان سپیدار
4.2/5 - (5 امتیاز)

باشگاه سپیدار چیست؟

باشگاه مشتریان سپیدار از جمله خدماتی است که نرم افزار سپیدار سیستم به مشتریان خود ارائه می کند. این مطلب توسط شرکت صبا سپیدار پارسه { نمایندگی رسمی نرم افزار سپیدار سیستم } جهت آگاهی شما از خدمات باشگاه مشتریان سپیدار و همچنین لینک ورود به باشگاه مشتریان سپیدار نگاشته شده است.

تمام شرکت ها یا اشخاصی که نرم افزار سپیدار سیستم را تهیه می کنند یک پکیج حاوی DVD نصب، قفل سخت افزاری ( که مانند یک فلش سیاه رنگ است اما فلش نیست در واقع دانگل ورود به نرم افزار می باشد ) و یک کارت است که بر روی این کارت حاوی User name و Password می باشد.

 

لینک مستقیم ورود به باشگاه مشتریان سپیدار

جهت ورود مستقیم به کلوب یا باشگاه مشتریان سپیدار سیستم می توانید بر روی لینک https://club.sepidarsystem.ir/ کلیک کنید.

 

همچنین بخوانید:

ثبت تنخواه گردان در سپیدار

خطای قیمت گذاری اسناد انبار در سپیدارسیستم

 

 

آموزش کار با سایت باشگاه مشتریان سپیدار سیستم :

با استفاده از User name و Password درج شده روی این کارت می توانید باشگاه مشتریان سپیدار را در گوگل سرچ کنید و یا به آدرس club.sepidarsystem.ir مراجعه کنید.

در هنگام مراجعه به لینک ذکر شده از شما خواسته می شود که یوزنیم و پسورد را مانند عکس زیر وارد کنید تا وارد باشگاه مشتریان شوید.

سپیدار باشگاه مشتریان

شماره قفل همان user name روی کارت و رمز ورود هم همان password است.

با وارد شدن به باشگاه مشتریان سپیدار، می توانید از خدمات بسیار زیادی مثل :

  • چت با کارشناسان سپیدار سیستم
  • دریافت فایل های بروز رسانی
  • دریافت انواع گزارشات تکمیلی که به صورت پیش فرض در نرم افزار سپیدار وجود ندارد
  • دریافت فایل های آموزش الکترونیک سپیدارسیستم
  • امکان سفارش گزارش جدید و شخصی سازی شده { گزارشاتی که به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود ندارد اما شما به آن نیاز دارید }
  • دریافت کد فعال سازی نرم افزار سپیدار (کدی که در اولین ورود نرم افزار باید وارد کنیم)
  • دریافت فایل لیسانس یا قفل نرم افزاری و همچنین دریافت کد فعالسازی نرم افزار
  • ثبت نام در آکادمی سپیدار جهت دریافت آموزش های تخصصی نرم افزار سپیدار
  • امکان استفاده از بخش سوالات متداول مشتریان سپیدار سیستم
  • رادیو مالی که اطلاعات بسیار ارزشمندی در همه زمینه های حسابداری که هر حسابدار و یا مدیر مالی به آن نیاز دارد.

باشگاه مشتریان

نحوه ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سپیدارسیستم

به دو صورت می توانید با کارشناسان پشتیبانی نرم افزار سپیدار ارتباط برقرار کنید.

1- چت کردن

2- تماس تلفنی

 

ارتباط به صورت چت

تصویر فوق صفحه اصلی سپیدار باشگاه مشتریان را نشان می دهد که یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در باشگاه مشتریان این است که می توانید در قسمت پایین سمت راست فرم گزینه قرمز رنگ شروع چت را انتخاب کنید و با کارشناس پشتیبانی نرم افزار سپیدار در رابطه با هر مشکلی که مربوط به نرم افزار با آن برخورد داشته اید را مطرح کنید.

کارشناس پشتیبانی یا به شما خواهد گفت که باید چه کار کنید و یا اگر نیازمند کار تخصصی تر باشد از شما خواهد خواست که به او ریموت بدهید. { ریموت دادن به این معناست که شما به کارشناس این دسترسی را بدهید که سیستم شما از راه دور دسترسی پیدا کند}

در این مواقع کارشناس به شما خواهد گفت که بر روی گزینه آبی رنگ لینک اتصال کلیک کنید که گزینه آن در بالا سمت راست وجود دارد و پس از آن به سیستم شما وصل می شود و مشکل را برایتان برطرف خواهد کرد.

 

ارتباط تلفنی با کارشناس

همچنین شما به جای چت کردن می توانید مستقیما با کارشناس پشتیبانی به صورت تلفنی صحبت کنید.

برای برقراری تماس تلفنی با کارشناسان سپیدار می توانید با شماره 02181022000 تماس بگیرید و با استفاده وصل شدن به داخلی پشتیانی و وارد کردن user name و password سوالات خود را مطرح نمایید.

 

مدت زمان پشتیبانی نرم افزار سپیدار

از زمان خرید نرم افزار سپیدار سیستم و دریافت کد فعالسازی از کلوب مشتریان سپیدار، به مدت یکسال پشتیبانی رایگان خواهید داشت که می توانید از کلیه خدمات ذکر شده استفاده نمایید.

 

بعد از اتمام دوره پشتیبانی نیز از قسمت سمت راست کلوب مشتریان می توانید اقدام به خرید پشتیبانی برای مجموعه خود نمایید.

 

گزارشات تکمیلی باشگاه مشتریان سپیدار

در قسمت سمت راست باشگاه مشتریان سپیدار گزینه ای تحت عنوان گزارش ها وجود دارد که با کلیک بر روی آن گزینه های دیگری باز می شود که یکی از کاربردی ترین آنها گزارشات تکمیلی است.

 

در گزارشات تکمیلی ، گزارشات بسیار عالی وجود دارد که می توانید با دانلود کردن آنها، گزارش را به نرم افزار خود اضافه کنید.

 

 

بروز رسانی نرم افزار سپیدار

همان طور که ذکر شد بعد فعالسازی نرم افزار سپیدار، شما به مدت یک سال از کلیه خدمات سایت سپیدار باشگاه مشتریان استفاده نمایید. یکی از این خدمات امکان بروز رسانی نرم افزار می باشد.

در هر بروزرسانی معمولا باگ های نرم افزار برطرف می شود و همچنین طبق آخرین قوانین ، نرم افزار آپدیت می شود.

پس توصیه می شود که نسبت به بروز رسانی نرم افزار اقدام نمایید.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت حساب تایم در رابطه با باشگاه مشتریان سپیدار اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

 

4.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *